گرایش ایرانیان به رسانه مجازی

فناوری اطلاعات در برگیرنده تمام فناوری های پیشرفته نحوۀ ارتباط و انتقال داده ها در سامانه های مخابراتی است.

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

نجفی سولاری اظهار كرد: ۲۷۰۰ موسسه در حوزه رسانه‌های دیجیتال داريم بنابر اين، ما از نظر قوت در نظام جمهوری اسلامی كم نداريم اما تا چه اندازه اين قوت و توانايی رسانه‌های مجازی استفاده كرده‌ايم، جای سؤال دارد.
وی افزود: در سال‌های گذشته كه شبکه‌های مجازی وجود نداشت، مقام معظم رهبری در چند بند به مسئولان نظام يادآور شدند كه فضای مجازی و رسانه‌های ديجيتال را در اولويت قرار دهيد اما هم اكنون چند درصد از مقامات، متخصصان، روشنفكران و كارشناسان اطلاعات کافی در حوزه ديجيتال دارند؟
رئيس مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های ديجيتال با اشاره به فرهنگ غنی ايران و اسلام ادامه داد: قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحيفه سجاديه و... از محتوای غنی برخور دارند كه می‌توان اين محتوا را تبديل به ديجيتال كرد تا به مرجع جهان اسلام در حوزه دیجیتال تبدیل شویم.
نجفی سولاری اظهار كرد: آيا نمیتوانيم مرجع ديجيتال در حوزه حديث، فقه، اصول، اخلاق اسلامی باشيم. تمدن اسلامی تمدن كوچكی نيست، مخازن و ذخاير محتوا در اين حوزه بسيار است. 

سید احسان قاضی زاده هاشمی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تاکید کرد: تجربه حضور و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نشان داد که این اداره کل از ظرفیت ویژه‌ای برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار است.
وی با تاکید بر اهمیت جایگاه رسانه‌های دیجیتال خاطرنشان ساخت: برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه‌های موضوعی مربوط به رسانه‌های دیجیتال میتواند باعث افزایش تولیدات اسلامی ایرانی در فضای رسانه‌های مجازی شود و اجرای جشنواره نشریات دیجیتال قرآنی آیات، جشنواره رسانه‌های مجازی خلیج فارس و جشنواره رسانه‌های برخط امام رضا(ع) در همین راستا بوده است.

حسن نجفی سولاری مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ضمن استقبال از پیشنهادات قاضی زاده برای گسترش نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در زمینه‌های مختلف کاری مرتبط با مرکز رسانه‌های دیجیتال تصریح کرد: با حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال انتظار می‌رود نمایشگاه امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.




:: موضوعات مرتبط: مدیریت ICT , ,
:: برچسب‌ها: رسانه مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : IT.Engineer
ت : شنبه 13 مهر 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی